.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار فروش آهن آلات در فضای مجازی
فردی که با درج آگهی جعلی فروش آهن آلات در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های واسط اقدام به کلاهبرداری از هموطنان می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: یکی از شهروندان مازندرانی با در دست داشتن شکوائیه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی شد اخیرا جهت خرید آهن آلات برای ساخت وساز به یک صفحه در شبکه اجتماعی مراجعه کرده و پس از انتخاب کالای مورد نظر و پرداخت مبلغی بابت بیعانه، فروشنده از ارسال کالا خودداری و پاسخگوی تماس‌های وی نمی‌باشد.

او افزود: متهم این پرونده قضایی با ترفند‌های فروش آهن آلات با پایین‌تر از قیمت بازار درسایت‌ها وشبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد که با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

سرهنگ خورشاد گفت: افسران سایبری پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم این پروند‌ها را شناسایی کردند و طی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضائی وی را در پایتخت دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به برداشت غیر مجاز از حساب ۱۰۱ نفر از هموطنان سراسر کشور در پوشش شبکه‎‌های اجتماعی و سایت‌های واسط اعتراف کرد.
او گفت:مبالغ کلاهبرداری شده در مجموع ۲۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون یال بر آورد شده است.

سرهنگ خورشاد با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا مازندران بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شهروندان در حوزه جرایم سایبری می‌باشند، افزود: کاربران در صورت برخورد با موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.